Royal Dahlman winnaar 7e Rotary Kennis Quiz

Rotaryclub Maassluis-Maasland organiseerde in het Trefpunt in Maasland voor de 7e keer de Rotary Kennis Quiz (ook bekend als Rotary Bedrijven Quiz). De opbrengst van € 4000,- gaat dit jaar naar ‘Stichting Jade’. Met deze opbrengst kunnen ze zeker vier gezinnen met ernstig zieke kinderen een uitwaaimoment bezorgen aan het strand in een geweldig vakantiepark in ‘s-Gravenzande.

De Quiz was dit jaar spannender dan ooit. Na de tussenstand in de pauze bleek al dat alles nog mogelijk was en dat kon de uitslag bevestigen. Royal Dahlman werd uiteindelijk de winnaar, met Zuidkoop op de tweede plaats en Tekno Collectables op de derde plaats. De vragen varieerden van mode en nutteloze weetjes tot sport en er was zelfs een fysieke ronde waarbij de teams voedingsmiddelen moesten ruiken, proeven en voelen om de juiste tien ingrediënten te herkennen. De presentatie van de quiz lag in handen van Koos Karssen.

“Voor teams, bestaande uit vijf deelnemers, was dit terugkerende evenement weer een geslaagde avond. De eerste toezeggingen voor volgend jaar zijn dan ook weer binnen,” aldus voorzitter Willemse. “We zijn blij dit goede doel met zo’n mooie opbrengst te kunnen ondersteunen.” Stichting Jade zorgt ervoor dat gezinnen met zieke kinderen even kunnen ontsnappen aan de dagelijkse zorgen door hen een ontspannen uitwaaimoment aan te bieden aan het strand in ‘s-Gravenzande.