Kerstbomenactie voor Stichting Jarige Job

Na vier eerdere succesvolle edities haalt Rotaryclub Maassluis-Maasland dit jaar met de kerstbomenactie geld op voor stichting Jarige Job.

In Nederland zijn er ieder jaar weer kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school! Jaarlijks vieren inmiddels meer dan 80.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Jarige Job!

Deze week werd bekend dat door de huidige groei in armoede de verwachting is dat er dit jaar 100.000 pakketten nodig zijn en komend jaar waarschijnlijk 125.000. Rotary Maassluis-Maasland hoopt met de kerstbomen actie dan ook een mooie donatie te kunnen doen.

Heeft u liever geen boom in huis, maar wilt u dit mooie doel toch steunen, klik dan op de doneerknop en doe een mooie donatie zodat wij iemand blij kunnen maken met een prachtig verjaardagspakket.

Namens Rotaryclub Maassluis-Maasland alvast hartelijk dank voor uw aankoop!

Koop bij ons in de winkel de zeer goede kwaliteit Nordmann bomen, vers uit Duitsland. Zonder kluit.