Een warm gebaar aan het einde van het jaar!

Na drie succesvolle eerdere edities is er dit jaar opnieuw de kerstbomen actie van Rotaryclub Maassluis-Maasland! Met de verkoop van bomen willen wij jaarlijks een goed doel steunen. Het goede doel dit jaar zijn de ouderen in Maassluis en Maasland.

Dit jaar zetten wij inwoners van Maassluis in het zonnetje die wat extra aandacht verdienen of om andere redenen kunnen gebruiken. Wij gaan dan ook voor ‘een warm gebaar aan het einde van het jaar!’.

Onder deze vlag zullen er op diverse adressen in Maassluis en Maasland mooie sinterkerstpaketten afgeleverd worden om deze volwassenen en kinderen fijne decembermaand te bezorgen.

Koop nu een boom!

Dus met uw boom doet u ‘een warm gebaar, aan het einde van het jaar!’. En natuurlijk zit u er zelf ook warmpjes bij, want de bomen zijn zeer goede kwaliteit Nordmann bomen, vers uit Duitsland. (zonder kluit)

Heeft u liever geen boom in huis, maar wilt u dit mooie doel toch steunen, klik dan op de doneerknop en doe een mooie donatie zodat wij iemand blij kunnen maken met een prachtig sinterkerstpakket.

Namens Rotaryclub Maassluis-Maasland alvast hartelijk dank voor uw aankoop!

Koop bij ons in de winkel de zeer goede kwaliteit Nordmann bomen, vers uit Duitsland. Zonder kluit.

Hieronder ziet u de exemplaren van voorgaande jaren, het optuigen laten we natuurlijk geheel aan u over!

(Voor vragen over de kerstbomenactie kunt u contact opnemen met Wouter Knierim: 06-52454616)