Bridgedrive Rotary Maassluis – Maasland haalt € 2000,- op!

Jaarlijks organiseren wij een bridgedrive voor het goede doel. Dit jaar zijn er met de opbrengst mooie decemberpakketten gemaakt voor ouderen in Maassluis en Maasland.

De bridgedrive is ieder jaar al snel uitverkocht en ook dit jaar zat ’t Trefpunt in Maasland helemaal vol met paren die kwamen bridgen. Er werd fanatiek gespeeld door de deelnemers die zelfs vanuit Vlissingen helemaal naar Maasland waren gekomen om deel te nemen.

De prijzenpot was dit jaar zo goed gevuld dat er voor alle deelnemers wel een prijs was om mee naar huis te nemen. Maar hier ging het niet alleen om, met het geld van de bridgedrive werd een goed doel gesteund. Dit keer voor de stichting tussen wal en schip van Rotary. De leden van Rotary hebben diverse pakketten samengesteld met de opbrengst en deze uitgedeeld aan mensen die wel een opkikker konden gebruiken.